Jūtos vīlusies precē, gan pārdevējas attieksmē. Preces apraksts neatbilda saņemtajai, (ļoti labā stāvoklì, vilkta vien dažas reizes). Realitātē materials rokam pa vili nodilis, uzplēsts un jaka šķiet vairāk panēsāta, kā bija minēts sludinājuma saturā. Uz šo man pārdevēja atbildēja: Atvainojiet, es neko tādu nebiju pamanījusi.
Taču tiekoties piedāvāju Jums jaciņu paskatīties, Jūs atteicāties.
Pērkot lietotas preces, jārēķinās, ka tās nebūs perfektas. Pretējā gadījumā, jāpērk par pilnu cenu veikalā. ...vai tā rìkojas lojāls pārdevējs, seciniet paši!? Jā, mana vaina, ka es neapskatijos preci, bet tam jau nav starpìba, vai es šo preci iegādājos klātienē jeb ar pakomātu starpniecìbu. Prece neatbilst sludinâjuma saturam un es tikai vēlos atdot jaciņu un saņem atpakaļ naudiņu 25€, bet pārdevēja mani ignorē. Paldies!