Vēlējos preci atgriezt, jo pārdotā “vislabākā ergosoma” tomēr ir ķengursoma nevis ergosoma, kā tas tika teikts pārdošanas aprakstā. Patērētāja tiesības Eirooā ir preci atgriezt. Taču pārdevēja bija pavisam nepiekāpīga un pēc ilgākas sarunas nepiekrita vienoties un saņemt pārdoto preci atpakaļ un turpinātu to pārdot. Naudu 60€ protams arī neatgrieza. Ļoti nepatīkami, kad ir tik neelastīga un nepretimnākoša nostāja no pārdevēja puses.
cincilla
Es pircējai paskaidroju,ka soma atbilst aprakstam un ir ergosoma. Nosūtīju arī atbilstošus linkus,lai to apstiprinātu. Soma kas jauna maksā ap 200 Eur nav nekāda ķengursoma. Ķengursomām ir pavisam citas cenas..daudzreiz zemākas. Ja kaut kādu personisku iemeslu dēļ pircējai soma nepatika,neapmierināja,tad tā noteikti nav nekādā ziņā mana vaina. Kas vienam der,tas citam neder,nepatīk. Tirgojot preci ar preces aprakstu nevienu neesmu maldinājusi! Preci nevarēju tīri fiziski pieņemt atpakaļ,jo biju devusies brīvdienās ārpus LV. Pēc preces saņemšanas pircēja bija apmierināta un atstāja 5* vērtējumu. Pretenzijas parādījās pēc pāris dienās ( varbūt pat nedēļas). Pircējai ieteicu preci notirgot tālāk,kas būtu viņai pašai visekonomiskākais un vienkāršākais veids no preces atbrīvoties un ar minimālu zaudējumu( zaudējot naudu tikai par vienu sūtīšanu nevis divām) atgūt iztērēto naudu. Ieteicu šādu variantu,jo tādā veidā pircēja ātrāk varētu atfūt iztērēto naudu,nevis gaidīt,kad atgriezīšos LV,lai atgrieztu preci. Šī bērnu soma ir ļoti pieprasīta un tās atkārtota pārdošana pircējai nesagādātu nekādu grūtību.