Tika pārdots kafijas automāts saplīsis un pārdevējs nevēlas uzņemties vainu un adgriezts naudu atpakaļ un preci neņem atpakaļ mēs tikai kafijas automātu iesledzam un jau radīja kļūdas.
Cilvēks melo nebija piedāvāts ka uzņemas vainu ka apmaksas pa remontu tāda sarunas nebija bija tikai atsūtīts servisa Nr un viss
Otrkārt cilvēkam netika draudēts nekas no tā ka pārdevējs pateica ka neatdos mums naudu un kafijas aparātu neņems jo itka ir lietota to pats mums pārdeva un saka ka pats no rīta Dzēra itka kafiju krāpnieks melis un mēs vēl atradām ka kafija automāts arī tecēja ūdens no apakšas vienkārši iesmērēja saplēstu kafijas automātu, ka nav kauna
edis1717
Tagad ir pilnīgi skaidrs, ka Andeles konta īpašniece un vīrietis, ar kuru tikos un runāju pa telefonu, strādā tandēmā, tēlojot, ka viņi ir apkrāpti, jo iesmērēts sabojāts aparāts. Apkopojot visu informāciju gan sarakstē, gan telefoniski runājot ar vīrieti, ir pilnībā skaidrs, kas ir noticis. Kad piegādāju kafijas aparātu, vīrietis uzreiz centās nokaulēt cenu, kas man jau likās nekorekti, jo biju braucis pie viņa, tērējis enerģiju un laiku un, ja būtu zinājis, ka tā notiks, vispār nekur nebūtu braucis un būtu gaidījis citu pircēju. Protams, biju spiest samazināt cenu, citādi ciestu vēl lielākus zaudējumus. Darījums notika ap plkst.15.00. Vakarā ap plkst. 21.00 WhatsApp saņēmu divas bildes, kur vienā ir redzama kļūda, ka nav iebērtas kafijas pupiņas, bet otrā - kļūda Nr. 3, kas nozīmē, ka “The brew group is dirty”. Aparāts pirms atdošanas bija izmazgāts un tīrs. Tad sarakstē sekoja teksts “Brauc šurp”, un pēc brīža zvans pa telefonu, ka aparāts dod kaut kādu suslu, un ir daudz kļūdu uz ekrāna, lai braucu pakaļ aparātam, un atdodu naudu. Sakarā ar to, ka biju aizbraucis uz laukiem, vienojos, ka sazināsimies, kad būšu atpakaļ Rīgā. Brīvdienās sāku domāt, kas varēja būt noticis, jo aparāts nekad nav šādus brīnumus man izmetis. Ņemot vērā to, ka visticamāk pircējiem nav nekādas saprašanas par kafijas aparātu uzbūvi un darbību, kā arī par to, ko drīkst darīt un ko nedrīkst, var secināt vienu. Ja ir uzraksts, ka nav pupiņu, tātad tās nebija iebērtas. Ir skaidrs, ka tika lietota jau samalta kafija, kas šim aparātam arī ir viena no opcijām, bet, pirms izmantot šo opciju, aparātam ir jāiestata šāds režīms, ka tiks izmantota maltā kafija, un jāieber korekts maltās kafijas daudzums noteiktā tai paredzētajā atverē (nemaz nerunājot par pupiņu tvertni), kas ir arī norādīts, ne vairāk, ne mazāk. Ja tas netiek izdarīts, iebērtā kafija neveido tableti vai arī kafijas ir par daudz, un liekais kafijas daudzums tvaika ietekmē nonāk uz “brew group” (latviski - vārāmā grupa), kā rezultātā nāk tā saucamā “susla” un parādās kļūda Nr. 3. Kļūda Nr. 3 nesaka to, ka aparāts ir bojāts, bet to, ka ir jānoskalo “brew group” ar tekošu siltu ūdeni un jānosusina liekais ūdens. Apgalvojums, ka aparāts uzreiz nav strādājis un rādījis kļūdas, ir absolūti meli, jo pie kļūdas Nr. 3 aparāts vispār neļauj neko pagatavot. Nākamie meli ir par to, ka netika piedāvāts aparātu nogādāt uz diagnostiku, lai konstatētu, kas ir noticis. Šo piedāvājumu izteicu pa telefonu un uzreiz saņēmu atbildi: “Savāc savu aparātu un atdod naudu.”. Tas jau ir aizdomīgi, ka pircējs nemaz nemēģina rast risinājumu, bet uzreiz komunicē uzbrūkošā tonī. Attiecīgi es arī pateicu, ka negrasos atdot naudu, kamēr servisa centrs nedos savu slēdzienu, kas ir noticis ar kafijas aparātu. Iekārtu sabojāt nav māksla, it sevišķi, ja nav nekādas pieredzes. Pēc tam no vīrieša sekoja lamu vārdi un draudi, ka viņam ir draugi, kuri atradīs manu dzīvesvietu un ar mani fiziski izrēķināsies. Pārtraucu sarunu un nobloķēju telefona numuru. Vai nerodas jautājums, kāpēc pircējs atteicās aparātu nodot diagnostikai, kuru es būtu apmaksājis un atdevis samaksāto naudu, ja aparāts tiešām nedarbotos? Kāpēc draudēt ar fizisku izrēķināšanos? Vai tad, iegādājoties jaunu preci veikalā, bet mājās konstatējot tās bojājumu, ir jāzvana pārdevējam un jādraud ar fizisku izrēķināšanos? Vai tad iekārta nebūtu jāved uz servisa centru un pēc diagnostikas varētu pieņemt lēmumu, ko darīt tālāk? Parasti jau saka, ka “suns zina, ko ēdis”. Ja mana versija apstiprinātos pēc diagnostikas, tad visa šī šarāde un neprasme lietot iekārtu nāktu atklātībā. Lai būtu pilnīga skaidrība, nevēlos ar Jums tikties pēc izteiktajiem draudiem, bet Jūs varat nogādāt aparātu diagnostikai uz manis nosūtīto servisa centru un mani informēt par to. Tad sazināšos ar servisa centru un, ja patiešām diagnostikā atklāsies, ka aparāts ir bojāts un Jums ar to nav nekāda sakara, tad esmu gatavs Jums pārskaitīt samaksāto naudu.