Fiziski apavi pārdoti man, sludinājums atzīmēts kā pārdots, bet ne man. Sūtīšana formēta ārpus Andele portāla. Kas jau radīja bažas.
Saņēmu apavus ar nopietniem funkcionāliem defektiem, līdz ar ko, tie nav lietojami.
Informēju pārdevēju par faktu. Piedāvāja atgriezt naudu, bet uzstāja uz to, ka man pašai jāapmaksā pakomāta izmaksas. Tā kā par šiem defektiem netiku informēta, vai iespējams apzināti maldināta, tad vēlējos (kas man šķiet loģiski), lai pārdevēja pati uzņemas konkrētās izmaksas. Nebūtu nekad šos apavus pirkusi, ja defektu fakts nebūtu noklusēts.
Sākotnēji pārdevēja pati atzina, ka ir noticis pārpratums, tomēr kompromisu rast neizdevās, jo pārdevēja mani vnk sāka ignorēt. Līdz ar ko, zemē nomesta nauda, jo apavus lietot nav iespējams, atdot tādus nevienam nevar, tie ir utilizējami. Saprotu, ka ir pirkti labas kvalitātes apavi, bet ir jāsaprot un jājūt robeža, kad apavi ir pārdodami tālāk, citam bērniņam, un kad tie jau ir nolietoti.
Nesmuki. Neiesaku!