Pārdevēja preci pārdeva bojātu!!!! Neperciet . un pluss vēl izvairās no atbildības.Natgriezh naudu un nenāk uz kompromisu, kaut vai preces maina. Plus vēl bloķē mani lai nebūtu komunikācija. Komunikācija pāriet un jau aizvainojumiem.
Bildes redzams kādu preci saņemu un vaino DPD kurjeru par preces bojāšanu lai gan
1. pati pagalvo ka preci sapakoja ļoti labi un ja piekritu ( bilde no viņas brīdi kāds ir ārējais iepakojums atbilst tam kādu saņemu) . no ārpuses iepakojums nebija bojāta . Tikai kad atveru vaļā pasu iepakojumu prece bija bojāta gan no ārpuses somiņa saplēsta gan melnais klucītis kam jābūt ārpusē ir smuki ielikts iekšpuse.
2. Naudu saņēma bet nebrīdināja ka prece nemaz nav pie viņas bija jagaida no 03.12 kad naudu saņēma un preci saņemu 20.12. ( 10.12 uzrakstīju to ka prece nav saņemta uz ko atbildēja ak ja es vēl pati neesmu saņēmusi , ja piedāvāja naudas atgriešanu vai arī varu pagaidīt un ko atbildēju ka pagaidīšu )
Aizvaino par to ka nesla ziņas ko viņa raksta par to ka jautāju dpd piegādās 1 darba dienas laika nevis sestdiena. ka arī notika nevis 17.12 kad tika izsaukta express kurjers bet gan tikai 20.12 saņemu preci ne manas vainas dēļ. Es lasīt maku un zinu kurjera noteikumus ar piegādēm brīvdienas un darba dienas.!!! un vēl dusmīga ka viņa izsūta piektdien bet es redz viņai rakstu tikai pirmdien 20.12 par to ka prece bojāta ka teikt liek noprast ka preci pati sabojāju un uzreiz apklusa tiklīdz nosūtīju pierādīju kad kurjers preci piegādāja.
Ir liela atšķirība vai prece ir bojāta iekšpuse kur ir somas saturs vai ārpusē kad var būt kurjera vaina.
Neviena brīdi nesaņemu pierādījumu par to ka prece tika iepakota iekšpuse nevis smuka bilde no ārpuses kur nav iespējams pārliecināties vai nav bojāta.
Velreiz saku sūtījumu kurjers nevarēja atvērt vaļā un speciāli sabojāt kaut vai melno klucīti un ielikt iekšā. Jo iepakojums ka tika ar skoču salīmētas precīzi ka nosūtījāt man bildi nebija bojāts. DPD man atbildēja ka no ārpuses iepakojums nav nekāda veida bojāts tad tā nav viņu vaina . ir pierādījumi ka prece no iepakojuma ārpuses ir ideāla stāvokli. tātad paliek jautājums la prece no iekšpuse ir bojāta bet no ārpuses ir iedala stāvokli tieši tāda identiska stāvokli ka jūs nosūtījāt bildi kad sutijat. Diez vai kurjeriem ir laika lai pārlīmētu identiski tā ka sūtījumu nodeva pārdevējs.
Ir vieglāk cilvēku nobloķēt lai nav vairs sūdzības saņemtas nevis uzņemties atbildību un risināt jautājumu.
kittyy12
NELIKUMĪGA ATSAUKSME.
NEADEKVATS PIRCĒJS.
Savā adresē dabūju ntos draudus,
histērisko runu, ka arī agresīvi nepamatoto uzvedību.
Uz piedāvājumu par sazvanisanos un mierīgu situācijas risinājumu - pircēja patstāvīgi atteicās.❗