☹️⛔️ Diemžēl... varu pievienoties citu negatīvajai pieredzei:
Samaksāju 14.09.2021., atbildēja, ka naudu saņēma un pēc 2 dienām preci izsūtīs. Kādu brīdi tomēr nelikās ne zinis, tad sāka stāstīt, ka laukos aizbrausi, un, ka nevar atrast svītru kodu, tā kopā pazuda uz pāris nedēļāma un Andelē vairs neatbildēja.
Sāku meklēt Facebook, atradu, rakstīju - kur pazudāt, izlikās, ka neesot neko sūtījusi, bet tad atcerējās par ko ir runa.
Kad iesaistījām AndeleMandele administrāciju un piedraudējām, beidzot izdarīja.
Arī no Omniva sūtījuma izsekošanas bija redzams, ka sūtījums nekur nebija klīdis, vienkārši ielikts dienā, kad piedraudējām. Arī uzlīmes virsū nebija, un kaste bija aizlīmēta pavirši - pārsūtot uz citu pakomātu tā sen jau būtu atnākusi vaļā un prece izkritusi.
👍🏼 Paldies, Dievam, 1.10.2021. preci tomēr saņēmām un tās kvalitāte atbilst reklāmā minētai.
Var jau saprast, ka visādi var gadīties, īpaši, ja tas būtu 1...2 x, diemžēl es jau pa vēlu sāku skatīties un ieraudzīju atsauksmes no tiem, kas līdzīgi ir cietuši, vazāti aiz deguna, daži pat beigās nesaņēma ne preci, ne naudu.
Un, ja Krista gribētu to noliegt un atkal mums teikt, ka "mēs ceļam vētru glāzē", tad man ir mūsu sarakstes un Omniva darījuma kopijas.
Krista K.
Mani fascinē kā Jums patīk sagrozīt lietas, ka esat apmānīts, ceru ka visma gandarījums par to ir.
Tad velkat ārā tās dižās sarakstes, lai var visu redzēt un ar veselo saprāt izsvērt, kas ir kas.
Man būtu jālasa šīs jūsu muļķības un jājūtās vainīgai par to, ka sūtījums ir noklīdis un es esmu atļāvusies pavadīt atvaļinājumu tālu laukos.
Lai ieviestu skaidrību uz jūsu apvainojumiem pievienoju saraksti no FB, kur Jums ļoti pieklājīgi paskaidroju situāciju un tālāk jau saziņu ar Omnivu, kā biju solījusi.