Klients nav devis zaļo gaismu ,ka 100% vēlas iegādāties preci ,Taču pārdevēja uzspiež savu laiku un vietu ,kad pati izdomā preci piegādāt un beigās vaino klientu pie tā ,ka nepērk viņas preci,lai gan klients pat nav teicis ,jā vediet ,es ņemšu un gaidīšu Jūs.
laima.kondratovica
Aizmirsts pieminēt, ka:
Par to, kad un kur es varētu pievest preci mēģinājām komunicēt nedēļu, nekas nederēja, komunikācija bija lēna;
Kad es piedāvāju preci atvest pircējas minētajā laikā un vietā, atbilde nesekoja ne tajā, ne pat nākamajā dienā - vienkārša nerēķināšanās ar citu cilvēku laiku.
Es patiešām centos nodrošināt pievešanu, bet diemžēl komunikācijas dēļ nekas neizdevās.
Prece nodota nākamajam interesentam, kas visu šo laiku gaidīja.