Pārdeva salauztu gludekli un atteicās to pieņemt atpakaļ, apgalvojot, ka tā ir mana problēma.Pārdevējai rakstīju, ka gludeklis tek uz piektu dienu pēc pirkuma,kad ieraudzīju, ka zem gludekļa ir ūdens un zem tā grīda iespiedās no mitruma.Sarakstes laikā, lai atrisinātu šo problēmu, viņa mani bloķēja.
Madara Dzenīte
Bloķēšana notika pēc ļoti ilgam diskusijām, kur pircēja kategoriski atteicās saprast jebko ko es saku. Nopirkāt jūs gludekli 01.07, uzrakstījāt 05.07,ka tek ūdens, pārjautāju vai visi spraudņi salikti pareizi, izrādas,ka nē, pati neesat ielikusi korķi pareizi, viss ūdens notek un satek kur nevajag, tikai likumsakarīgi,ka tagad gludeklis ir bojāts, jūsu kļūdas dēļ, ne manējās. Nevar lietot preci nedēļu un tad izvirzīt pretenzijas un prasīt naudu atpakaļ, tā tas nestrādā. It īpaši, ja jūs apgalvojat,ka tāds gludeklis jums ir bijis un jūs zināt kā rīkoties. Acīmredzot nezināt gan. Plus profilā ir norādīts,ka prece atpakaļ netiek pieņemta, ko pircēja klaji ignorēja. Uz vairākkārtīgiem lūgumiem pēc video materiāla par problēmu, tiku ignorēta. Šodien video tika atsūtīts, jau pēc tā visa, kad viss bija nepareizi saslēgts. Lieki piebilst,ka prece pirms pārdošanas tika ļoti rūpīgi pārbaudīta, iztīrīta un ūdens netecēja pilnīgi nekur. Ja video par problēmu tiktu atsūtīts jau pirmajā dienā kad tas tika iegādāts, varbūt es noticētu, bet šajā sarakstē ir tik daudz nesakritību no pircējas puses par "problēmu" ka es atsakos ticēt jebkam ko viņa saka.