Jautāju par konkrētu apavu daļu - klipšiem, vai labi līp, rezultātā augšējie klipši turās uz 3 sariņiem. Es šādus apavus labākajā gadījumā uz labdarību sūtītu.
Uzskatu, ja pircējs jautā par konkrētu daļu- tad godīgi ir jāpārbauda un jāatbild.
Es arī nepaliku par 7 eiro nabagāka, bet gan laiku, gan nervus ar Jums komunicējot sarakstē, gan zaudēju. Varējāt godīgi atzīt savu vainu ka nepārbaudījāt kārtīgi un atvainoties. Tajā vietā kaut kādu sviestu malāt.
Nu neko. Veiksmi!
Papildinājums.
Pārliku no 2 zvaigznītēm uz 1!
Godīgi pārdevēji tā nerīkojas, lietas jārisina savādāk- tik pretīga sarakste. Fuj.
Neiesaku šo pārdevēju! ( tas ir mans subjektīvais viedoklis )
Prece tiek atgriezta atpakaļ, lai redz un izvērtē, cik "vienības" mazāk lipekļi līp.
noragra
Variet sūtīt atpakaļ, nav problēmu. Tiešām nemanīju, ka klipši neliptu. Speciali pārbaudīju. Nekad nevienam neko neesmu smērējusi, vai mānījusi. Tad nu liela brēka! Pērkat jaunus apavus tad, nebūs problēmu. Nejau no 7 eur es bagāta palikšu, lai mānītu kādu. Bērns apavus nēsāja labi, ja mēnesi! Tika pirkti jauni pa daudz lielāku naudu! Nekad nebija problēmas, ka kaut kas neliptu! Visi vienmēr bijuši apmierināti, jo, ja ko pārdodu, tad tikai labas lietas, pa zemu naudu, lai kādam būtu labums, ne ar mērķi nopelnīt!
Papildinājums.
Labojat atsauksmi vairākas reizes. Vainu savu nesaskatu, neredzu ko atzīt. Nepārbaudīju augšējos klipšus un nesalīdzinaju ar apakšējiem, ka tie iespējams līp vienu vienību mazāk kā augšējie. Tajā savu vainu atzinu, piedāvāju atgriezt naudu pret atpakaļ atsūtītu preci, bet Jums jautri kult tukšus salmus , nu jau privātā sarakste...cilvēkam daudz laika. Publiskā noniecināšana pēkšņi vairs nav aktuāla.