Nekaunīga un negodprātīga pircēja. Pircēja iegādājās praktiski nelietotu Dormeo spilvenu. Tas tika pāris reizes izmēģināts, lai saprastu, ka nebūs piemērots man. Pirms pārdošanas spilvens tika izmazgāts - gan pats spilvens, gan tā pārvalks. Katru preci pirms izsūtīšanas pārbaudu, un nekad neesmu pieļāvusi, ka pircējs saņem netīru vai bojātu preci - par to runā arī manas atsauksmes. Saņemot preci, pircēja novērtēja darījumu ar 5 zvaigznēm. Pēc kāda laika, neuzrakstot pat privāti, savu atsauksmi izlaboja uz 1, apgalvojot, ka spilvens ir bijis ļoti netīrs. Šo spilvenu 10 dienas vēlāk pircēja ir pārdevusi par lielāku summu. Acīmredzot, šādi tiek "risināta" situācija, kad kāda lieta diemžēl neder, un nebūtu objektīvu iemeslu naudu atgūt. Tādā gadījumā diemžēl neiesaku sadarbību ar šo pircēju citiem.
senda
Nēesmu ne negodīga, ne nekaunīga. Vajadzēja man ar kameru uzņemt kāds mmelns netīrs ūdens nāca no šī.
spilvena
Es vainīga esmu tikai tapec, ka ātrumā nepaskatīju tīribu spilvenam, kā arī vakars bija kad izņēmu paku un ļoti nepētiju ,atsauksmi novertēju ar 5.
Bet otrā dienā, dienasgaismā ieraudzīju, tad arī mazgāju, jo uz tāda gulēt nevar.
Spilvenu nopirku par 10€ + 1.85 pakomāts. Pārdodot par 11€ neredzu to miljonu kuru nopernīju.🤣🤣🤣
Vismaz man ir tīra sirdsapziņa, ka esmu pārdevusi tīru izmazgatu, nenovelušos spilvenu.
Es Jūsu vietā butu klusējusi, par radušos situaciju.