Pie saņemtajām vēstulēm lūdzu izlasiet ko esmu jums nosūtījusi.
agnese.doneca1
Labdien, liels prieks ieraudzīt šādu komunikāciju un vēl vēlēties,lai es viņu risinu?
Jūs iegādājaties 5.decembri (pirmdienā) un vēlējāties saņemt steidzami ar prasību izsūtīt uzreiz,lai ceturtdien saņemtu,jo vajagot dāvanai! Es jums skrēju izsūtīju līdz pulksten 17,lai tikai jūs laicīgi saņemtu.Turklat jūs šāda pašā stilā meginajat iegādāties no manas kolēģes spēlu galdiņu ,tik viņa jums nesūtīja video! Tagad Jūs sakat,ka dāvanu davinajat uz Ziemassvētkiem? Mums ir sarakste,kur jūs steidzami vēlaties iegādāties dāvanu! Nu gan jūs izgāzāties ar skaļu blīkšķi! Man sarakste ir saglabājusies!
Ja jums tikai jauns asociējas ar neatvērtu,tad iepērkaties veikalā ar visu čeku un pa dārgāku naudiņu.
Jūs sarakstē pati redzējāt ka abām mašīnām kastes nav perfektas,bet tas nenozīmēja, ka rotaļlietas ir lietotas.
Kā es varu zināt,kā radās šis defekts?Varbūt sūtīšanas rezultātā ir gūts trieciens vai neuzmanīgi apejoties?Neesmu speciāliste,lai konstatētu kurš vainīgs.Loti labi zinu,ka rotaļlieta bija jauna un bez šāda defekta,jo visas mantas ko tirgoju tiek pārbaudītas! Arī šī mašīnīte nebija izņēmums.
Ja jau ielikat šādu atsauksmi pēc krietna laika no mašīnītes iegādes brīža, tad nu lai paliek! Sanāk ja andelemandele pērkat tad varat pēc mēneša kautko pieprasīt?vai uz veikalu Jūs arī pēc mēneša griestos ar sūdzību? Turklāt masinitei ir netīras riepas kas liecina par to ka jūsu bērns ar mašīnīti ir braukāties un kāda iemesla rezultātā ir saplīsusi.Es diemžēl neatbildu par mašīnas kvalitāti vai to kā bērns ar viņu apejās!
Man ļoti žēl par šo situāciju,bet pēc tik ilga laika es diemžēl neuzņemšos nekādu atbildību.