Ja esat ar mieru,ka šì pircēja "apbērs"jus ar negatīvām vēstulēm,atsauksmēm utt.dēļ tā,ka nopirktā prece viņai neder,tad varat droši sadarboties..
arina.kiselova
Esmu pieradusi brīdināt pircējas par drēbēm vai apaviem, ja kaut kas līdz galam nav tā. Savādāk to mēdz saukt par "Pārdošanas iemeslu". Man nav mērķa "iestumt pēc iespējas ātrāk". Nebija arī pilns preces apraksts. Tagad jau skaidrs, kāpēc bija tik lētas. Par cik, man ir problēma ar kāju, nevaru atļauties kuras katras botes. Ir man 40 izmērs, gan iekšpēdas cm 26 cm, ka aprakstījāt, varbūt kāja pa platu, taču tomēr par niansēm ir jābrīdina pircējas!!! Kur bija pateikts, ka audumam, ir klāt vēl materiāls pašā apakšā?! Zem preces apraksta? Es tiku pabrīdināta? Kurš par to varēja zināt, izņemot jūs?! Speciāli mēģināju atrast ko ērtāku, iebraucu auzās......