Žēl, ka telefona sarunu nevar ekrānšaviņot - tā arī man deva uzticību, ka krēsli ir labi un mazlietoti. Uzsvēru, ka man ir svarīgi, lai dibenam ir ērti, strādājot no mājām nevis tikai pa kādai stundai vakarā. Bildes bija smukas, "vienīgais defekts uz atzveltnes uzrautais caurums", uz vietas, pirms darba, ātri iesēdos pārbaudīt, ka krēslam nav cietais polsterējums un vedu prom, jau uzreiz likās, ka krēslam vajadzēja būt mīkstākam, bet norakstīju uz to, ka bildēs krēsli mēdz izskatīties mīkstāki. Tās pašas dienas vakarā, pēc 1h lietošanas sapratu, kas par lietu, rakstīju, ka krēsls ir izsēdēts. 3 nedēļu laikā polsterējums nosēdās līdz pilnīgam dēlim, sanāca 50€ par 3 nedēļu krēslu, reālā krēsla vērtība max 10-15€, citam iesmērēt arī negribējās, no pārdevēja puses risinājumu nekādu. Arī sānā uzrautais defekts, mājās pie galda pieliekot, sakrīt tieši ar galda augstumu un tāds pats caurums aizmugurē bija manam vecajam krēslam pēc pāris gadiem skrāpējoties pret galda virsmas sānu. Domāju, krēsls tika kārtīgi lietots un norakstīts, jo pirmās minūtes, kad polsterējums ir "atpūties" bija ok, bet 30min sēdēšana jau paliek neērta un arī oriģinālajam īpašniekam uz dēļa sēdēt negāja pie sirds.