Diemžēl šī sadarība jānovērtē, kā ārkārtīgi neveiksmīga. Pircēja jau sāktonējā komunikācijā nebija tā laipnākā. Diemžēl, kurjerdienests (Unisend) bija nozaudējis sūtijumu un pēc šī fakta konstatēšanas pricēja bija ārkārtīgi agresīva, rupja un nekorekta komunikācijā. Tiku nosaukta par zagli, krāpnieci un saņēmu draudus, kaut gan no savas puses darīju visu nepieciešamo, lai saprastu un atrisinātu situāciju. Paciņa tika atrasta un piegādā veiksmīgi. Pircēja gan neuzskata par vajadzīgu pateikt, paldies par risinājumu, kā arī bonusā atstāj nepatiesu un nepatīkamu atsauksmi.
Ieteiktu dāmai padomāt tomēr par elementārām pieklājības normām glabāli! Diezgan fuj, kad sievietes var runāt un uzvesties kā veči bārā.