Meita ļoti vēlējās iegādāties šo kosmētiku. Pārskaitīju naudu, bet vairāk kā d/n pārdevēja nelikās ne zinis, prece netika rezervēta, noformēta, es netiku informēta kad tad viņa plāno izsūtīt. Jā, es biju nepacietīga, tas man lika sākt uztraukties, jo nauda nebija tik maza, vismaz man. Uzrakstīju atgādinājumu un jau pie esošās situācijas sapratu, ka turpmākā sadarbība nebūs forša, lūdzu labāk atgriezt naudu atpakaļ. Viņa nekā no tā nezaudētu. Es kā pircēja esmu tiesīga arī pārdomāt. Tas pārdevēju aizkaitināja, nesēžot 24 st. Andelē, kad būšot laiks, atskaitīšot manus centus (41 eiro).Trīs dienas viņa manu naudu neatgrieza, lai gan portālā nāca, manas vēstules ignorēja, manus pieteikumus patstāvīgi noņēma, es uzskatu, ka viņa centās mani pārmācīt, vazāja aiz deguna, lika nervozēt, pārdzīvot, turēt neziņā tikai tāpēc, ka atļāvos viņai pajautāt, kad tad viņa plāno izsūtīt paciņu. Ļoti nožēlojama un bēdīga rīcība, tā arī joprojām neesmu izpratusi kāpēc šī pārdevēja tā rīkojās. Veikt pārskaitījumu prasa augstākais pāris minūtes. Nācās iesaistīt administrāciju, nauda tika atgriezta. Noteikti citām pircējām ieteiktu ļoti uzmanīties no šādas aizņemtas un atriebīgas pārdevējas.