Update - piecas dienas vēlāk Eva Puriņa joprojām nav atgriezusi naudu un turpina ignorēt manas ziņas. Diemžēl, izskatās, ka tālāk šo risināšu, rakstot iesniegumu policijā.
!!! Update - ļoti rūpīgi iesaku apdomāt, vai sadarboties ar šo pārdevēju! Pie viņas šobrīd stāv mani samaksātie 65€, viņa ignorē visas manas ziņas un tikmēr turpina nākt portālā, lai paceltu uz augšu citus sludinājumus!
Informācijai - pārdevēja neatbild, neiesaistās nekādā komunikācijā un naudu nav atgriezusi. Drīzumā, ja nekas nemainīsies, aizpildīšu iesniegumu policijā. Nekādā gadījumā neiesaku neko iegādāties no šīs pārdevējas!
!!! Diemžēl, sadarbība ar šo pārdevēju ir
mana sliktākā pieredze andelē līdz šim. !!!
No pārdevējas iegādājos šobrīd interneta vidē ļoti populāro š.g. svētku sezonas kleitu no h&m zīmola par ievērojami lielu naudas summu.
Saņemot to, esmu šokā - kleita ir lētais Ķīnas pakaļdarinājums, no h&m zīmola ne miņas. Tas ir pat komiski, cik daudz ir atšķirību starp šīm kleitām, ko zinu labi, jo man ir arī kleitas oriğināls citā izmērā. Neaptverami, kā var nekautrēties ko tādu pārdot, neminot ka tā ir lēta kopija. Šādu pašu kopiju te pārdod vēl vairākas pārdevējas, bet visas aprakstā atrunājušas, ka kleita nav origināls, tikai līdzīga.
Pievienoju bildes, kurās redzams, cik bagātīgs ir fliteru daudzums oriğinālam un cik smieklīgi maz to ir šai kopijai. Kleitai atšķiras krāsa, kvalitāte, audums, biezums, smagums jeb svars, melnās lentes platums, t.i., pilnīgi viss.
Šobrīd gaidu risinājumu no pārdevējas - naudas atgriešanu, lai varu nosūtīt atpakaļ šo kleitu. Pagaidām atbildes nav. Ja situācija tikd atrisināta cilvēcīgi un pretimnākoši no pārdevējas puses, tad atsauksmi attiecīgi izņemšu, bet ja ne, tad sniegšu sūdzību andeles vadībai, kā arī, man nav problēmu vērsties atbildīgajās iestādēs, lai atgūtu samaksāto summu, jo tā galīgi nav maza.