Nav patīkami rakstīt tādu atsauksmi, bet
-Es nopirku jaku, kuru pārdevēja aprakstījā ka labu.
-Saņemot es atradu virkni defektu, kuri pa taisno skar lietošanas iespējas, es tos nobildēju un sīki aprakstīju (prece pilnīgi atšķiras no aprakstīta un no tā kas sludinājumā un sarakstē tika minēts), no defektiem: ar caurumu, ieksrocini sabojāti, ar putekļiem (tas vienīgais bija minēts, pārdevēja piedāvāja izmazgāt, bet tas nemaina situāciju, arī kur slēdziens viss nolietots, slēdzas viņa no vairākiem mēģinājumiem.
-Es piedāvāju vislabāko risinājumu atgriezt preci un sanemt par to naudu, pārdevējs vairākkārt attiecaties
-Man bija piedāvāts atgriezt preci un sanemt 50€ atgriešanu (kaut prece maksāja 100€) 50€ sagribējās sev dāvanā par tādu labu darījumu.
Un vislabakā citāte: “Varat sūtīt man jaku atpakaļ, un esmu gatava atmaksāt 50 EUR. Par atlikušajiem 50 EUR mēģināšu jaku pārdot.”
Līdz ar to prasiet vairāk bildes un informācijas no cilvēka, jo jūsu priekšstats par labu mantu un viņas var atšķirties 🤷🏻♀️
ziema01
Paldies par izsmeļošu atsauksmi, ļoti novērtēju ieguldīto laiku. Žēl, ka tieku citēta tikai es, jo arī Jūsu pusē citātu bija gana, bet lai nu paliek.